Gaziantep Mimar Sinan Anadolu Lisesi(Şahinbey) - Mezunlara Özel
   
Menü
  ANA SAYFA
  İLETİŞİM
  Atatürk
  Ziyaretci Defteri
  Okul Videolari
  İlk Benim Haberim Olsun
  Online İletişim
  Online Sohbet
 
GAZİANTEP
  Gaziantep Ağzı
  Gaziantep'i tanıyalım
  Gaziantep'in Coğrafi Yapısı
  Gaziantep'in Tarihi Yerleri
  Gaziantep'den resimler
  Gaziantep yemekleri
  Gaziantep türküleri
  Gaziantep Savas Müzesi
  Gaziantep Antik
  Gaziantep'de Gezilecek Yerler
  Atatürk ve Gaziantep
  Milli mücadele
  Gaziantepspor
  Gaziantep'deki Liseler
 
OKULUMUZ
  Okulumuz tarihçe
  Öğretmenlerimiz
  Okul İdaresi
  Başarılarımız
  Okul iletişim
  Geçmişten bugüne müdürlerimiz
  Spor
  Resimler
  Öss Başarımız
  Resim galerisi
  İstek ve önerileriniz
 
MEZUNLAR
  Mezunlara Özel
  => Mezunlara özel eski sayfa
  1991 Mezunları buraya
  Sizden gelen resimler
 

SİTE FAALİYETLERİ
  Anketler
  Belirli Gün ve Haftalar
  Orman Kampanyası
  Giriş yap
  Forum
  Eğitim siteleri
  Siteni Ekle
  Sitenin kurucusunu tanıyalım
  Öğrenci bilgileri
 

GÜNCEL BAŞLIKLAR
  Ders videoları yeni
  Bilim ve teknoloji yazıları
  Bilim Videoları
  Ders çalış
  Zaman Tüneli
  Edebiyat 100 temel eser
  Verimli Ders Çalışmak
  Sağlık haberleri
  2009 Öğretmen planları
  Son dakika haberleri
  Küresel Isınma
  Yıllık Ödev
  Yüz Türk Edebiyatçısı
  Yeni Öss Sistemi
 
  EĞLENCE
  Bilgi yarışması
  Şiir dinle
  Yazar ve şairler
  Komik videolar
  Animasyonlar
  Fıkralar
  Müzik saati
  Duyurular

-------DUYURULAR-------
-------DUYURU------ Bu site resmi değildir!
-------DUYURU------ Yeni Videolarımız Eklenmiştir
-------DUYURU------ Lütfen Anketlerimize Katılın. -------DUYURULAR-------

http://www.mimarsinanlisesi.tr.gg

Prgoogle.net
Kurum Adı : Mimar Sinan Lisesi
Telefon : 3422313400
Faks: 3422313400
Adres:BOSTANCI MAH.
KOÇ MUSTAFA SOKAK
NO:1/gaziantep/şahinbey

mimarsinan_lisesi@yahoo.com
mimar sinan lisesi
Gaziantep Mimar Sinan Lisesi *tr*gg



Lütfen yorumlarınızı artık bu sayfada yazın diğer bölümde 100 yoruma ulaştığı için veriler silinebilir lütfen yorumlar burda.





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: Cemal yuksel( Cemal71hotmail.se ), 16.12.2016, 14:41 (UTC):
Merhaba ben 1987 de mezun oldum 25 senedir isvecten yasiyorum. Diplomati kayip ettim. Nasil alabilirim .yardim ederseniz sevinirim saygilarla

Yorumu gönderen: kemal kartal( kemalkartal2hotmail.com ), 01.07.2016, 13:38 (UTC):
ben 1996 mezunuyum herkese selamlar

Yorumu gönderen: zeynep kaya( zeynepkurtulmus27gmail ), 09.01.2016, 19:07 (UTC):
99 mezunlarina selamlar...

Yorumu gönderen: ilhan taşkın( taskin_ilhanhotmail.com ), 20.01.2015, 18:12 (UTC):
2000 yılı mezunuyum..2000 yılı mezunlarına selamlar

Yorumu gönderen: Mehmet Can( azranur_27hotmail.com ), 17.11.2013, 13:57 (UTC):
1988 6 fen c sinifindan mezunum,bu yillarda mezun olan arkadaslardan cevap bekliyorum.

Yorumu gönderen: imam doldur( doldur67hotmail.com ), 09.04.2013, 23:06 (UTC):
ben 1986-87 mezunu yum burada sevgili hocalarimiz ismail kurt,emin özkan,metin kandemir,sükran aktan,ahmet akgül,ali akkus,okan alemdar oglu,esat hocamiz,ibrahim hocamiz,, bülent hocam,ve daha isimlerini yazamadigim hocalarima sevgilerimi gönderiyorum...ayrica tüm arkadaslarima selamlar diyorum...devrim lisesi ve mimar sinan lisesi basta atletizim takimi olmak üzere tüm sporcu arkadalarimi selamliyorum...eski fografci imam dan sevgiler hepinizi coook özledim....

Yorumu gönderen: halildemiroren( halobiologia27gmail.com ), 07.02.2013, 06:38 (UTC):
Ben 1997 mezunuyum. mezunlar mesajlasalim.

Yorumu gönderen: receppir( receppirmynet.com.tr ), 04.11.2012, 21:10 (UTC):
93 mezunuyum..tüm mezunların gözlerinden mucuk mucuk...

Yorumu gönderen: ALİ URAL( ural.74hotmail.com.tr ), 13.08.2012, 08:55 (UTC):
ben 2003 mezunuyum şu anda matematik öğretmeniyim tüm arkadaşlara selam

Yorumu gönderen: Hasan Kökmen( architect27gmail.com ), 24.07.2012, 11:02 (UTC):
92 mezunları mesajlarınızı bekliyorum.sevgiler herkese

Yorumu gönderen: İsmet( ismet.durangmail.com ), 01.05.2012, 09:55 (UTC):
Merhaba arkadaslar. 89-92 yılları arası orta kısım okuyan arkadaşlar var mı aranızda?

Yorumu gönderen: ilker( ilkim__1983hotmail.com ), 13.01.2012, 01:49 (UTC):
baska bir alem lise yılları hayal gibidir dönmek istersin dönemezsin ilk askların sebebi olur lise yılları

Yorumu gönderen: İLYAS TOPRAK( antepli_ekselans_27hotmail.com ), 10.01.2012, 08:15 (UTC):
mrb arkadaşlar.2005 11/tm/A mezunuyum.o dönemden arkadaşlar varmı..veya taanıyanlar...arkadaşlarımı bulamıyorum belki burdan veya tanıyanlar aracılığıyla bulabilirim.

Yorumu gönderen: edibe( xedaxyigit_27hotmail.com ), 20.12.2011, 15:27 (UTC):
ya tuğba seni arıyodum sonunda burda buldum 2004 mezunlarından biriyim okul ve anılarımız ı özledim umarım hepiniz mutlusunuzdur en çık seni sevdim duygusal arkadaşım benim ha bu arada edebiyat öğretmenimiz hüseyin alpaslanı çoooooook seviyorum

Yorumu gönderen: Abdulkadir BOZDEMİR( akadirbozdemirhotmail.com ), 09.07.2011, 21:31 (UTC):
Merhaba arkadaşlar...
1990 mezunuyum. Devrim Ortaokulundan Mimar Sinan Ortaokuluna, oradan da Liseye dönüşümlerde hep ben bu vefakar okuldaydım. Okulumun cevakar.. Her türlü teknik ve idari yetersizliklerinin olduğu ancak bu güzel gençlik günlerimi benimle birlikte yaşayan dostlara selam olsun...

Yorumu gönderen: emrah büyük( emrah-9-9hotmail.com ), 09.06.2011, 11:03 (UTC):
ben 2003 mezunuyum lisede güzel günlerim geçti şuan ankarada müfettişim ama hazır okulumuzun sitesine girmişken şu hususu söylemeden edemeyeceğim lise birinci sınıfta edebiyat öğretmeni olup da resim dersimize gelen hüseyin arslan bey resmime 1 düşürmüş ve çok üzülmüştüm.bu yüzden haksız olarak resim hocası olmayan beyefendiye hakkımı helal etmediğimi söylemek isterim.

Yorumu gönderen: erdal ( kanun_yok_27hotmail.com ), 14.05.2011, 05:33 (UTC):
slm arkadaslar ben de 2004 mezunuyum nerde o eski günler keşke okul hayatım hiç bitmese de hep okusaydımm şimdi kend,i işimi kurdum ama okul hayatı bambaska bır hayat dı

Yorumu gönderen: ali osman subaşı( aosubasihotmail.com ), 08.03.2011, 22:51 (UTC):
1993 mezunu arkadaşlar lütfen irtibata geçsin. bekliyorum sevgilerle...

Yorumu gönderen: Cafer Keklik ( caferkeklikhotmail.com ), 08.03.2011, 19:47 (UTC):
slm ben 93 mezunuyum kimse yokmu:)

Yorumu gönderen: pınar çiçek( umut_yolcusu_isthotmail.com ), 17.01.2011, 21:18 (UTC):
2001 mezunuyum.11TM-A.2001MEZUNLARINI GÖRMEK İSTİYORUM

Yorumu gönderen: ayten canhilal( _ ), 11.01.2011, 10:54 (UTC):
slm arkadaşlar..ben 90 mezunuym. okulumuzgerçekten çok güzel bir okul.

Yorumu gönderen: MEHMET BAHİTTİN MEMİŞ( mehmet.bahhotmail.com ), 08.01.2011, 01:44 (UTC):
selam arkadaşlar ben 2004 fen bölümü mezunuyum ama ailem balıkesire taşınmasından dolayı 2003 lise iki bittikten sonra okulmdan ayrılmak zorunda kaldım hüseyin alparslan hocam mehmet muştu hocamlarım bunları okuyorsa selamlar ayrıca tüm arkadaşlarıma selamlar

Yorumu gönderen: şeyh mehmet korkmaz( m.kork_mazhotmail.com ), 06.01.2011, 07:39 (UTC):
merhaba. 98 mezunuyum.mustafa gökçek, mehmet aslan, yunus yıldız, tarık kömür,fevzi özkan,emra demir ve ismini şuan anımsayamadğım diğer arkadaşlar. 12-fen-b öğrencileri hepinize selamlar. bu adresten iletşime geçebiliriz.siteyi hazırlayanların ellerine sağlık

Yorumu gönderen: sanem( sanem_asi_09hotmail.com ), 03.01.2011, 13:52 (UTC):
çoooooookk saçma.....

Yorumu gönderen: ayse( ayse_sirazhotmail.com ), 29.12.2010, 18:30 (UTC):
ben yenı mezun oldum ama sımdıden ozledım okulumu hocalarımı lise gıbısıyok bulamassınız okudunuz yılların kıymetını bılın

Yorumu gönderen: nuray öztürk( es_rusgar_91hotmail.com ), 22.12.2010, 11:44 (UTC):
slm arkadaşlar ben 2008 mezunuyum lise dönemleri özleniyor üniversite okuyorum ama lise dönemlerin başka idi

Yorumu gönderen: sahin( sahinkaratas27hotmail.com ), 24.10.2010, 22:30 (UTC):
ben 98 mevzunuyum mehmet aslan ve mustafa gökcek benim sinif arkadaslarim mesajimi aldiklarin da kontka gecerlerse sevinirim.tsk

Yorumu gönderen: Aliihsan Karaca( karaca_alihsanhotmail.com ), 20.10.2010, 10:44 (UTC):
meraba arkadaşlar bende bu yıl mezunum şuan üniversitedeyim ama lise hayatımı çok özledim o ortamı aslaa bulamadım okuyanlara değerini bilmelerini tavsiye ederim

Yorumu gönderen: ilyas bilen( ilyas_bilenmynet.com ), 13.10.2010, 15:16 (UTC):
1990 mezunuyum

Yorumu gönderen: DERYA BATAR( derya-deniz03hotmail.com ), 28.09.2010, 23:01 (UTC):
slm mezun arkileri ve tüm hocalarım hepinizi çok özledim(yürüyen kütüphane:))

Yorumu gönderen: emel darıcılar( emedu46gmail.com ), 15.09.2010, 08:42 (UTC):
merhaba arkadaşlar.97 mezunuyum.çok güzel günlerimiz geçti bu okulda.şimdi k.maraştayım.siteyi hazırlayan yiğenim atakan'a sevgiler

Yorumu gönderen: HÜSEYİN( romantic_liselim_27hotmail.com ), 13.09.2010, 15:32 (UTC):
aranızda selçuk keseni tanıyan varmı 2007 2008 bilen varsa mesaj atsın=)

Yorumu gönderen: ahmet( turkaslan_27hotmail.com ), 21.08.2010, 09:11 (UTC):
2006 mevzunlarına selamlar bu siteyi kurulucağını hiç zannetmiyodm ama helal olsun

Yorumu gönderen: tuba KARABAŞ ( tubakarabas27hotmail.com ), 20.08.2010, 21:00 (UTC):
slm ben 2003 mezunuyum okulumu o yıllarımı çok özledim benim 6 yılım geçti orta okul son mezunlarındanım bütün arkadaşlarımı çok özledim

Yorumu gönderen: yunus emre( yns.rslnhotmail.com ), 19.07.2010, 08:18 (UTC):
mrb arkadaşlar okulumu ve arkadaşlarımı ozledım hepinizi seviyorumm

Yorumu gönderen: seda-sevim-elif-gülistan( elif_gurmushotmail.com ), 15.07.2010, 15:11 (UTC):
mrb arkadaşlar mezun olduk ama biz ayrılmadık(sevim seda gülistan elif):-)bizce geçmişe takılmayın hayat böyle de güzel anı yaşayın:-)12 sosyal-B ye selam...

Yorumu gönderen: zeynep( zeynep__2133hotmail.com ), 12.07.2010, 21:55 (UTC):
yha bna birz blqi werir misnz?oqul hakknda nsl bi oqul?qtmeyi düşnüorm ama nsl bi oqul oldqunu blmiorm...

Yorumu gönderen: sergen pirbudak( sergen2727hotmail.com ), 10.07.2010, 19:12 (UTC):
slm arkadaşlar bende 2009-2010 mezunuyum okulumu şimdikten çok özledim hele birde bahaddin hocayı okuldaki şimdiki okuyan öğrencilein yerinde keşke olabilseydim

Yorumu gönderen: Tuğba Doğan( narsistnurhotmail.com ), 08.07.2010, 22:56 (UTC):
Okulumu Görünce çok duygulandım açıkcası yıllar su gibi geçmiş ...
2004 yılı mezunları arasında yer almaktayım. Özellikle Coğrafya öğretmenimiz sayın mehmet ali öztürk hocammmmmmmma ulaşmayı çoooooook isterim birde rehberlik hocamız seda hocamıza...
lütfen ekleyiniz eger o hocalarımızla görüşenler var ise mesajımı okuyanlar ne olur bildirsin ekleyebilirsiniz teşekkürler arkadaşalr...

Yorumu gönderen: ALİ ELBEYLİ( kaka_ysf_22hotmail.com ), 25.06.2010, 14:18 (UTC):
SENE1981 MEZUNUYUM ARKADAŞLARA SELAM

Yorumu gönderen: Halil KEŞ( halil__keshotmail.com ), 19.06.2010, 00:26 (UTC):
Kadir Yıldırım kardeşim benim hayırlı olsun Allah mesut etsin

Yorumu gönderen: mustafa gökçek( mus_ti027hotmail.com ), 12.06.2010, 12:44 (UTC):
ben de 98 sayısal mezunuyum.arkadaşlar bu adresten ulaşabilirler.herkese selam. okul yolları güzeldi.emeği geçenlerden Allah razı olsun

Yorumu gönderen: mehmet aslan( miyagi27478hotmail.com ), 08.06.2010, 13:17 (UTC):
selam.98 sayısal mezunuyum.okul bitti fakülte bitti.av.cengiz gökçek devlet hastanesi kardiyovasküler cerrahi anestezi bölümüneyim şuan.beklerim.tabi kalp ameliyatı olmak için diil çay içmeye byss

Yorumu gönderen: Ramazan DURĞUT( ), 07.06.2010, 22:33 (UTC):
Selam arkadaşlar 90 mezunuyum sayfayı güzel buldum

Yorumu gönderen: tural bayındırlı( kan_turalhotmail.com ), 02.06.2010, 22:54 (UTC):
tüm çok 1999-2000 mezunları,11/a sınıfı hepinizi çok özledim....

Yorumu gönderen: murat dogan( muratdogan_fbhotmail.com ), 21.05.2010, 21:27 (UTC):
11 TM/B 2002 MEZUNLARINA SEVGİLER SLM LAR.MURAT DOĞAN

Yorumu gönderen: adem çolak( esmercocuk_275hotmail.com ), 21.04.2010, 19:46 (UTC):
slm arkadaslar emeginize saglık cok güzel olmus 1995-2002 tam 6 sene burda okudum okulumu özledim 11tmb den slmlar

Yorumu gönderen: umut( umut_kazanova_33hotmail.com ), 19.04.2010, 21:45 (UTC):
11-sos-a 2007 mezunuyum benı duyan arkadaslarım varsa hepsıne selamlar:))

Yorumu gönderen: Halise( ), 17.03.2010, 09:19 (UTC):
merhaba arkadaşlar ben de 2004 mezunuyum..mimar sinandaki yllarım tek kelimeyle fevkaledenin fevkindesinin fevkindeydi..bu pek tek kelimeyle olmadı ama anlaşıldığına göre problem yok:)böylelikle edebiyat hocalarım hüseyin alparslan ve taner toluça hürmetlerimi gönderiyorum:)bizim o yıllarda kurulan dostluklarımız hala dipdiri..bizler yaşatıyoruz ve uzun yıllar da yaşatacağız..umarım sizler de dostluklarınızı minicik arkadaşlıklara değişmez birbirinize arka çıkarsınız..neyse ben çok konuştum yine..e liseden sonra iletişim okuyunca da böyle oldum:)halkla ilşkiler mezunuyum..bu siteyi kuranın aklına ve emeğine sağlık teşekkür ederim tüm içtenliğimle..tendaşım olan mehmet ali hocama da hürmetlerimi gönderiyorum..11 TM B'nin en en ennn tatlı cadısından selamlar olsun..:)

Yorumu gönderen: songül özdemir( erhan.namli07hotmail.com ), 15.03.2010, 16:57 (UTC):
1992 mezumuyum.91 mezunlarının resmini görünce yeniden lisedeymişim gibi geldi.hepinizi cok özlemişim .sevgiler.siteyi kuranın eline saglık



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
E-mail adresiniz:
Mesajın:
   
176353 ziyaretçi (649807 klik) kişi burdaydı!
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=
Bedava-Sitem TR.GG |Mimar Sinan Lisesi
2011 © Copyright by atakan ® Tüm Hakları saklıdır